KÜFÜRBAZ

 

                            KÜFÜRBAZ


                    Bugün biraz Can Yücel 'i anasım geldi. Rahmetlinin ilham perilerinden bazılarının bana da uğradığını düşünüyorum. Zaten büyük büyük  dedem de Neyzen Tevfik sayılır. Eh, varsın olsun.

                    Ben bu üstadların; depresyonun ayrılığın,içkinin, hüznün güzelliklerini yaşayarak Dünya'yı terk ettiklerine inanıyorum. İyi ki vardınız güzel insanlar. Çok kurtardık memleketi rakı muhabbetlerinde. Sonra bundan vazgeçtik. Devr-i devranın bize yar olmayacağını farkettik. Eh, varsın olmasın. Olaysız dağıldık.

                    Buradan devrimci söylemlere geçeceğimi sanıyorsanız  aldanıyorsunuz. Bildiğim tek bir şey var benim hayata dair: Sevmektir her işin başı.

                    Velhasıl, Yine bir dolu küfretmek geldiyse de içimden beceremedim. Küfürbaz olmak bir sanattır. Bazıları Can Baba gibi çareyi bu sanatta bulur;bazıları da benim gibi bildiği tüm küfürleri tek bir kelimeye sığdırır:' Haklısın.' .Varsın olsun.


                                                                                    23.11.2022

                                                                                  MELTEM ÖZ

                                                                                        

                

Yorumlar

Popüler Yayınlar