İÇERDE -3

 

                                                                İÇERDE -3

   Deli türü olan bizler, sosyalleşelim diye,  bir araya gelip sohbet ettik. Melekler liginde bu yıl  Felekspor'un şampiyon olacağı konusunda herkes hemfikir gibi. Bense leyleklerle insanlar arasındaki benzerliğin ,lak lak etmek olduğu sonucuna vardım burdan. Sıkıldım muhabbetten. Daha bilimsel olan ,bir deli, bir kuyuya, bir taş atarsa; kırk akıllının bunu çıkarıp çıkaramayacağı konusunu, tartışmaya açtım. Tartışma reddedildi, niyeyse. Ben de kırk akıllının birlikte mi, ayrı ayrı mı yoksa gruplar halinde mi hareket etmesi gerektiğine kafa yordum, yoruldum.

           Düşünen adamı düşündüm, helal olsun, düşünmekten hiç yorulmuyor. Düşünceliydi bugün yine.

           Bahçede dolaştım. Güzün güzelliği, güzellik yanılgısından olsa gerek, hüzünlü biraz. Güz mevsimi bu duruma  içerliyor gibi geldi ama sorun yok dercesine        esmeye  başladı güz rüzgârları. Bir de yağmur yağsa..



                                                                                    MELTEM ÖZ

                                

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar