BİZDEN SONRA

      

     BİZDEN SONRA...   

     Her şeyim ol bu kez:Umudum, umutsuzluğum, aynam ol. Söyle bana, benden güzeli var mı dünyada?

      Öyle yakın ol ki bana, su sızmasın aramızdan. Bana çıksın bütün yolların, ben olayım son durağın; yalnızlığın, aşkın, karanlığın, aydınlığın...

     Küçük mutluluklar değil, sonsuzluğu iste benden. Uzansın gökyüzünden sonsuzluğa çıkan merdivenler. Bulutlardan elbiselerimizi giyelim üstümüze,  gökyüzüne uzanalım basamak basamak. Her basamakta bana sevdiğini hatırlat, kaybolmayalım sonsuzlukta. Gökyüzünde bir çift yıldız olalım birbirinin yörüngesinden ayrılmayan. 

     Sonsuzluk sarsın bizi; kucaklasın ve korusun sevgimizi.  Ki el değmemiş, kirlenmemiş bir sevda kalsın bizden geriye, sonraki yüzyıllara...

                                           Meltem Öz 

                                          02.06.2022



     

     


Yorumlar

Popüler Yayınlar