İÇERDE 4

 İÇERDE 4

    Ben deliyim , evet. Siz de delisiniz, sen de ve evet sevgili dostum, sen de delisin.  Ben zaten herkesin deli olduğunu düşündüğüm için getirildim buraya. 

    Doktoruma deli olmadığımı ispatlamaya çok çalıştım. 'Doktor!' dedim. ' Ben deli değilim, siz delisiniz. ' Yüzünün halini görmeliydiniz. ' Hatta , şu pencerenin önüne konan karga var ya, o da deli.' 

    Herkes korkar. Ben de korkuyorum bazen, neden korktuğumu bilmeden üstelik. Bu nedenle korkularımın üstesinden gelmek zor oluyor. Nedenini bilmediğim bir korku hissederim zaman zaman,  bu da deliliğimin bir parçası sanırım.  Velhasıl,  nedensellik üzerine ne kadar düşünürsem düşüneyim işin içinden çıkamadım. Baktım olmuyor, "Düşünme!"  dedim kendime, 'Yakında heykelini dikecekler yoksa, tepene kuşlar sıçacak. '

    Size bir şey söyleyeyim mi, burası dışarıdan daha güzel. İçine dönmeli insan bazen, dışarısı çok kalabalık. 


                                                                    MELTEM ÖZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar