İÇERDE-2

 

                                                                         İÇERDE 2


                        Her şey, her zaman kötü gitmez.Genellikle, genelin aksine, iyimserlik yanım ağır basıyor ya da genelin aksine inanmak ve düşünmek istiyorum. Genelde, bu beni iyi ve güvende hissettiriyor.

                           Sağ elimde sarımsak ,sol elimde soğan tekerlemesi sayesinde sağımı solumu da karıştırmıyorum pek. Hem aynaya' Ayna ayna, söyle bana;benden güzeli var mı dünyada?' diye sorarsam, aynanın cevap veremeyeceğini de öğrenmiş bulunuyorum. Narkissos ile sohbet ettik geçenlerde, gözleri kördü.

                           Bir hasta yakını falıma baktı bugün.' 3 vakte kadar ,3 yol görünüyor.' dedi. 3' ü de ilgimi çekmedi. Aklın yolu birdir, dedim; aklıma  'Akdeniz Akşamları' geldi . Bir de rakı-balık. 

                Düşünen adama .'Çok  düşünüyorsun, düşünmesen bu kadar olmaz mı?' diye sordum, cevap vermedi; düşünmeye  devam etti. Rahatsızlık  verdiğimi  düşünerek  ayrıldım yanından, düşsüz bir uykuya dalmak üzere  odama girdim.


                              MELTEM ÖZ 

                      

                     

                        

                            

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar