EN KÖTÜ GÜNÜMÜZ BÖYLE OLSUN

  

      Pinterest'den bir şeyler  bakıyordum da aklıma geldi. Ya, dedim, şu çiçekli motif yerine değişik bir seyler mi yapsam, hem oyuncak bebeğin elbisesi daha sirin olur. Şöyle rengârenk bir şeyler... Saçlarını  da dalgalı yapmalı.  Sonra vaz gectim. Elbisesini çiçekli yaptım, saçlarını da kıvırcık. 

             Sonbahar geldi, yağmurlar başladı. Çiçekleri içeri almak lazım. Seviyorum sonbahar mevsimini.Yagmur sesiyle uyumak güzel. 

          Aylardir haber izlemiyorum, ihtiyaç da hissetmiyorum. Şöyle belgesel falan...Yeni bir diziye mi başlasam acaba? Neyse, bir çay daha içeyim. 

       Bir çilingir sofrasını kurmalı  akşama, dostlar davet edilmeli. İnceden bir Müzeyyen Senar...Tüm eskiler yad edilmeli. Yenilerin şerefine kadeh kaldırmalı  gülen yüzler eşliğinde. Eksik olmasın dostlarımız, en kötü günümüz böyle olsun. 


                                   MELTEM ÖZ 

Yorumlar

Popüler Yayınlar