GEL DE ÇIK İSİN İÇİNDEN


        GEL DE ÇIK İŞİN İÇİNDEN

        Hayatımda olup biten her şeyin planlanmış bir kurgu olduğunu hisseder oldum son zamanlarda. Yaşadığımız şeyler, seçimlerimiz, biz doğmadan çok çok önceden belirlenmiş gibi. Bir süre bunun tanrının işi olduğunu düşündüm, o zamanlar sıkıntı yoktu. Asıl sıkıntı kendimi özgür bir birey zannederken ,yaptığım seçimlerin çok da bana özel olmadığını fark etmemle başladı. Bu en kötü kabusum oldu zaten.

       Ben de hayatı şaşırtmaya karar verdim. Madem özgür iradem yoktu, hayatın bana seçmek zorunda bıraktırdığı şeyleri reddetmekle başladım intikamımı almaya. intikam dediğim de en azından özgür olamasam da karşı duruş sergileyim de bari kendimi eğlendireyim diye. Evet, seçeneğim bu, bunu biliyorum, bunu seçmem gerektiğini de ama seçmeyeceğim işte. Sırf kendimi biraz olsun özgür hissedebilmek adına. Karşı durmak kabul etmekten daha iyi hissettiriyor...du. Sana kadar.

        Özgürlük oyunu kendini kandırmaktan ibaretse eğer, aşk da buna katlanmanın tek yolu sanırım.

        Gidecek pek çok yol var ; seninle yürümedikten sonra o yolların seçenekler silsilesi olmaktan öte bir anlamı yok. Tanımaya değer pek çok insan var ;ama hiçbiri senin gibi bakmıyor.Seçmeyi tercih edeceğim yegane hayat seninle olan ve bu kez karşı koymak da yeterince eğlenceli değil.

        Gel de çık işin içinden.


                                                MELTEM ÖZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar